piątek, 12 sierpnia 2011

Metamorfoza Ta.Jak.Jej.Tam

Przed:
Bardzo ładnie, ale ja zmieniłabym buty






















Po:
Modnie.


















Przed:
Fajnie












Po:
Mała prośba: USUŃ TE PIEGI!
















Zachęcam Cię do wzięcia udziału w konkursie na stylizacje, musisz tylko zrobić stylizacje na różowo, zgłosić się do mnie, a ja zapisze twoją medoll,a 17. o8.2011r. ogłosze wyniki

środa, 10 sierpnia 2011

Metamorfoza Anitka005

Przed:
Bardzo ładna fryzura. Wymaga cierpliwości ;) Podoba mi się też strój, ale zdjęłabym raczej pasek :)
























Po:
Fryzura była taka piękna, że nie mogłam jej zniszczyć :))
Lubię tą torebkę. (to właśnie do niej dobierałam ciuszki)

























Przed:
Bardzo obmyślane















Po:
Zmieniłam tylko trochę
Zachęcam Cię do wzięcia udziału w konkursie na stylizacje. Szczegóły pod postem ,, Loteria". Proszę 

Metamorfoza Yoruichi_5

Przed:
Super oryginalnie:) Podobają mi się takie stroje jakie ty nosisz ;)





















Po:
Normalnie, to bym zrobiła inną stylizacje, ale tak mnie zawsze korciło, żeby stworzyć taki strój jaki ma Shakira z teledysku Rabiosa.


















Przed:
Ładnie;)
PS.: Kocham tą fryzurę <3<3














Po:
Do stroju musi pasować fryzura;)




















Sztuczne rzęsy trochę przełożyłam .




Jeżeli Ci się nie podoba, ja to rozumiem. Mam mało czasu.

wtorek, 9 sierpnia 2011

Metamorfoza Julka3398

Przed:
Całkiem ładnie.
















Po:
Nie miałaś żadnych akcesoriów, które by pasowały do stylizacji, więc zmieniłam tylko kolor włosów.


















Przed:
Modnie i stylowo :)
























Po:

Nowocześnie :))
Zapraszam Cię do udziału w konkursie na stylizację.
Szczegóły w poprzednim poście;)

środa, 3 sierpnia 2011

Metamorfoza __Atena__

Przed: Całkiem nieźle.




















Po:
Zmieniłam fryzurę oczy kredką od dołu i zdjęłam sztuczne rzęsy.
PS: zmieniłabym też kolor brwi na czarny.















Przed:
Kolory są ładnie dopasowane, a no i ta kurteczka do niczego mi nigdy nie pasowała, a ty znalazłaś rozwiązanie.

























Po:
Ten żakiet jest boski w komplecie z czarnymi leginsami ;)