środa, 10 sierpnia 2011

Metamorfoza Yoruichi_5

Przed:
Super oryginalnie:) Podobają mi się takie stroje jakie ty nosisz ;)





















Po:
Normalnie, to bym zrobiła inną stylizacje, ale tak mnie zawsze korciło, żeby stworzyć taki strój jaki ma Shakira z teledysku Rabiosa.


















Przed:
Ładnie;)
PS.: Kocham tą fryzurę <3<3














Po:
Do stroju musi pasować fryzura;)




















Sztuczne rzęsy trochę przełożyłam .




Jeżeli Ci się nie podoba, ja to rozumiem. Mam mało czasu.

1 komentarz:

  1. Dzięki :D Podoba mi się, chociaż nie lubię Shakiry, ale co tam xD

    OdpowiedzUsuń